Engelen maand reading september

Je engelen laten weten dat zij hun zegeningen van liefde over je uitstromen. Je mag je armen openen om deze liefde en hulp meer en meer te ontvangen in je leven.
Je engelen herinneren je eraan dat je moeilijkheden, spanning, stress en zorgen aan hen mag overgeven. Je kunt ze met de bedoeling van loslaten op een uitademing aan je engelen overgeven en vragen om je te helpen je innerlijke rust te bewaren. Wanneer je ervoor kiest om je zorgen los te laten en hulp te aanvaarden, van je engelen en van “menselijke engelen” om je heen, dan zal er ruimte zijn voor nieuwe prachtige ervaringen.dromenmetengelen

Je engelen geven je tekens, leiding en boodschappen. Zij sturen ook mensen op je pad om je te helpen om in de richting te gaan van je hoogste goed en heling. Je mag, zeggen je engelen, meer energie steken in wat je wel wil. Een manier om dat te doen is door te ‘dagdromen’ en te mijmeren over hetgeen je zou willen in je leven. Je engelen zullen je  boodschappen brengen en mogelijkheden tonen wanneer je (dag)droomt. Het beste kun je alles wat je voelt, ziet of waarneemt tijdens het mijmeren opschrijven. Door dit vaker te oefenen wordt je creativiteit versterkt.

Een ander voordeel van dagdromen over je (harte)wensen is dat je er blij van wordt ;)De energie van vreugde is een van de hoogst mogelijke vibraties. Wanneer je vreugde en blijdschap ervaart ben je sneller en gemakkelijker in staat om aan te trekken wat je wel wilt.
Je wordt uitgenodigd door je engelen om he te verliezen tijdens het dagdromen in het magische gevoel dat alles mogelijk is. Het gevoel van vreugde die je daarbij ervaart stelt je in staat om een vreugdevolle toekomstige momenten van het hoogst mogelijke niveau te creëren.

In licht en liefde je engelen

Hartegroet, Linda Goodings- De Aarde Engel
Voel je vrij deze blog te delen wanneer jij iemand kent die er voordeel uit zou kunnen halen. “Samen deze wereld mooier te maken, hart voor hart!”

3 gedachten over “Engelen maand reading september

  1. Rianne

    Hallo Linda,

    ik weet niet of het mogelijk is dat je mij hier antwoord geeft, maar ik had een paar vragen en misschien kun jij mij daar bij helpen!
    Ik had een vraag over hoe ik bescherming kan krijgen voor mensen die mij leegzuigen en mijn energie naar beneden halen (ik weet dat daar bescherming voor is, maar ik weet niet hoe ik dat moet toepassen op mijzelf) en dat ik meer in mijn kracht kom te staan. Is daar ook een engel voor? ik denk nu aan een bos. Ik zou daar graag meer bescherming voor willen hebben, ook omdat ik straks weer naar school ga en weer met meer mensen in aanraking kom en vaker.

    Ik heb nog meer vragen maar misschien voor een later moment.

    Like

Klik hier om een reactie te geven

