Drakenenergie

Draken zijn (spirituele) lichtwezens, hun energie  is vooral met onze innerlijke zintuigen waarneembaar. Draken zijn diep verbonden met het ontstaan van de aarde en ze vervullen nog een rol als hoeders en beschermers van de aarde.

Draken energieDraken ondersteunen ook je ontwikkelingspad en ze brengen meer evenwicht en harmonie in je leven. Draken brengen je in contact met je ware zelf, je innerlijke kracht en passie. Zodat je kunt groeien en verder kunt ontwikkelen en op aarde kunt worden wie je werkelijk bent.
Hun energie manifesteert zich bij mensen die zich aangetrokken voelen tot hun pure liefdevolle oerkracht en die eraan toe zijn met draken te werken.
Draken zijn bijzondere helers die heling en eenheid voort  brengen. Zij zuiveren je systemen van alles wat je verlichting nog in de weg staat. Hoewel drakenenergie kan pittig en vurig aanvoelen breekt het op een liefdevolle, maar doeltreffende manier open ‘wat vast zit’.

Draken zijn er in vele kleuren en ze zijn verbonden met de vier elementen;

  • Vuur –  ontziet niks en gaat tot de kern.
  • water – haalt naar boven wat niet gezien werd
  • aarde – bodem en de kracht om neer te zetten wat neergezet mag worden.
  • Lucht-  vleugels om je dromen en passie te leven- het brengt je waar je zijn moet.

Drakenenergie is een liefdevolle transformerende energie die je  hart (weer) ontvankelijk maakt om te kunnen ontvangen, het wakkert vuur en passie weer aan daar het gedoofd is.

Drakenschedels
Een drakenschedel staat voor wijsheid en is de bewaker van schatten, je kunt dat letterlijk en figuurlijk nemen. Van schedels wordt gezegd dat zij hun hoeder kiezen en niet andersom.
Ik deel die mening. Veel mensen vinden schedels afstotelijk… maar toch die ene… en zo begint het!  Een schedel heeft een eigen wil en een eigen wezen. Wanneer je de hoeder van en (kristallen) draak bent dan weet je dat je beschermd bent! Draken zijn bedreven beschermers die liefdevol over je waken. 

Enkele suggesties om te werken met drakenschedels

  • Om te werken met je drakenschedel hoef je deze niet fysiek bij je in de buurt te hebben. Wanneer je ergens bent en je voelt je niet veilig dan kun je op afstand contact maken met ‘jouw draak’ en om bescherming vragen. Door hun energetische bescherming voel je je direct beter. Je kunt je draak natuurlijk ook vragen om (energetisch) met je mee te reizen.
  • Je kunt ook met de schedel werken door ermee te mediteren, Informatie uitwisselen. Uitwissen van informatie doen schedels ook onderling doen wanneer ze in een kring gezet worden met andere schedels of kristallen.
    Wanneer je antwoorden zoekt stel de vraag aan de schedel voordat je gaat slapen. Wees niet verbaasd als je de volgende dag het antwoordt weet!
  • Draken kunnen vanwege hun sterk helende energie ook ingezet worden bij healing, voor jezelf, anderen maar ook bijvoorbeeld voor moeder aarde.
  •  De specifieke steensoort van de kristal draak voegt toe aan de algemene eigenschappen van de draak. 
Howliet Draak

Howliet Draak; emoties onder controle en minder kritisch

Zelf heb ik wel ‘iets’ met de draken. Ik heb een aantal drakenschedels in mijn persoonlijke kristal collectie. Als ik kristallen ga inkopen dan weet ik ze ook altijd feilloos te vinden in het grote aanbod. Ze vallen mij (of ik hen) direct op! Momenteel heb ik nog een aantal draken onder mijn hoede die nog op zoek zijn naar ‘hun mens’. Voel je geroepen door de draken? Kijk daarvoor even in de webshop

Voel je vrij om deze blog te delen wanneer jij iemand kent die voordeel zou kunnen halen uit deze informatie.

“Samen deze wereld mooier te maken, hart voor hart!”

Harte groetjes,
Linda Goodings – De Aarde Engel
www.de-aarde-engel.nl  – www.earthangelfair.nl

2 gedachten over “Drakenenergie

  1. Adeline

    ik heb van internet kleurplaten gehaald van draken en deze ingekleurd en opgehangen
    vind ik mooi.
    en ook heb ik een schilderij gemaakt van een schedel van een geit of een bok
    daar zit een grijns op die kracht geeft

    adeline

    Like

Klik hier om een reactie te geven