Malachiet

IMG_8910Malachiet is een krachtige steen die hoort bij aartsengel Rafaël. Rafael is de engel van de heling. Zijn naam betekent God geneest.

Malachiet helpt om denkpatronen te doorbreken. Het helpt ook bij seksuele problemen, vooral die met een psychologische oorzaak.
Malachiet laat je het leven intenser beleven en het moedigt een avontuurlijke instelling aan.
Het ontwikkelt inlevingsvermogen, maakt tevreden en geduldig.

Fysiek heeft malachiet heeft een positief effect op:

  • menstruatieklachten en de vrouwelijke geslachtshormonen en vergemakkelijkt bevallingen.
  • Malachiet werkt ontgiftend, bloeddrukverlagend en kramp opheffend.
  • Malachiet verbindt de linker en rechterhersenhelft beter met elkaar. Het versterkt het immuunsysteem en brengt de DNA structuur op een lijn.

Verder kan oa ingezet worden bij: seksuele aandoeningen, astma, botbreuken, tumoren, hoge bloeddruk, diabetisch, en ontgiften van de lever.

Reinigen
Omdat Malachiet veel negatieve energie absorbeert moet de steen regelmatig gereinigd worden.  Maar Malachiet kan niet langdurig tegen water of (fel) zonlicht.
Het kan kort afgespoeld worden onder water met de intentie het te reinigen.
En/ of het kan ontladen worden door het in aarde te leggen of met behulp van een ontladings setje. Wil je meer lezen over het reinigen, ontladen/opladen en programmeren van kristallen? kijk dan even op mijn website onder het kopje shop.

In de webshop heb ik regelmatig Malachiet te koop. Wil je dat ik op intuïtie een steen voor jou uitzoek? Dan kun je hier een reactie achterlaten door boven aan op geef een reactie te klikken. Op de mobiel is dat onderaan. Je kunt mij ook altijd een mail sturen.

Als jij iemand kent die voordeel zou kunnen halen uit mijn engelenwerk. Laat ze dan weten dat ik er voor ze ben!  Voel je vrij deze blog te delen.

“Samen deze wereld mooier te maken, hart voor hart!”

Harte groetjes,
Linda Goodings – De Aarde Engel
http://www.de-aarde-engel.nl / http://www.earthangelfair.nl

Bronnen: De Aarde Engel, Judy Hall

2 gedachten over “Malachiet

  1. wellens nadine

    Ik was de reactie aan het lezen van malachiet een steen die ik pas als armband heb aangekocht, blijkt nu dat hij in verbinding gebracht word met aartsengel Raphael. De engel waar ik me enorm door aangetrokken voel! Nu is mijn vraag welke steen nog goed is voor mij. Alvast bedankt 🙂

    Like

    1. De Aarde Engel Berichtauteur

      Dag,

      Om dit te bepalen heb ik wat meer input van je nodig! Onder andere je naam enz 😉
      Stuur mij anders even en mailtje op info@de-aarde-engel.nl en of kijk even in de webshop die zojuist weer gevuld is met mooie kristal schatten !
      http://www.de-aarde-engel.nl/index.php/168/alle-producten
      Je kunt afgaan op wat je aantrekt, dat deed je al een met de malachiet. En dat deed je dus goed omdat je via deze blog bevestiging kreeg van je ‘lieveling engel” mooi!
      Hartegroet, Linda
      http://www.de-aarde-engel

      Like

Klik hier om een reactie te geven