Soul Retrieval

enchanted wings

Wat is een Soul Retrieval ? Wat kan het voor je betekenen?
De Soul retrieval is een zeer diepgaande heling. Verloren stukjes ziel worden terug geroepen en ook geheeld.
Wanneer je een indrukwekkende (traumatische) gebeurtenis meemaakt. Kan het gebeuren dat stukjes van je ziel, zich afscheiden en achterblijven op de plek van het trauma of bij de betrokkenen. Dit kan over levens heen gaan.

Zielsverlies komt veel voor en kan verschillende symptomen met zich meebrengen als een zwak immuunsysteem, stress- syndroom, niet jezelf zijn, depressie, verslavingen enz. Bij verslavingen gaat iemand naar externe bronnen op zoek, om lege plekken in zichzelf op te vullen.

Ook na intense ervaringen bijvoorbeeld met een (ex) geliefde kun je stuken ziel uitwisselen.  Symptomen zijn dan dat je maar niet los lijkt te komen van deze persoon!

De Soul retrieval komt oorspronkelijk uit het sjamanisme en het kan in verschillende vormen worden uitgevoerd.

In mijn praktijk werk ik met de Aartsengelen. Een Soul Retrieval met de engelen kenmerkt zicht door liefde, acceptatie, heling en vergeven. Het bij verschillende situaties en symptomen worden ingezet.

Het is een diepgaand proces dat je leven een andere wending kan geven.

Hoewel iedere sessie anders is, deel ik hieronder een van mijn ervaringen met de Soul Retrieval. Deze heling deed ik een jaar of drie gelden. Het thema was een enorme weerstand op “zichtbaar zijn’ bij het opstarten van mijn engelen praktijk.  Bij de heling kreeg ik letterlijk te zien wie ik ben! Het was een ongelofelijk mooi en liefdevol ritueel wat zich voor mijn geestesoog voltrok. Ik zag mijn ziel, alsof ik van een afstandje stond te kijken… en ik was “thuis”. Omringt door engelen en aartsengelen. Daar stond ik met engelenvleugels en al, terwijl ik de heling ontving, accepteerde en integreerde. Regenboog-HartVele (energetische) lagen en barrières om mij heen werden liefdevol verwijderd. Voor het eerst was ik daar oké mee. Het was een mooi schouwspel met prachtige kleuren en ik zag hoe mijn ziel steeds meer begon te stralen.  Toen keerde de verloren stukjes ziel terug uit mijn verschillende levens. Ze  werden door de engelen geheeld en integreerde zich in mijn hart. 

Mijn ziel kreeg hierdoor een prachtige regenboogachtige gloed over zich.

Tegen het einde van de heling wist ik beter wie ik ben. Ik heb gezien! Heel even bekroop mij een gevoel niet meer terug te willen naar de aarde! Het was zo fijn tussen de engelen…. Maar tegelijkertijd kwam het besef dat thuis een diepere laag in mijzelf is! De uitdaging is om dat in mijn lichaam en in mijn leven te weerspiegelen, zelfrealisatie. Het meest magische vond ik nog de ervaring die ik had toen ik die avond voor de spiegel stond. Ik zag mijn ziel achter mijn ogen naar mij zag terug staren. Het voelde als een bevestiging van de voltrokken heling en de terugkeer van essentiële stukken van mijn ziel.

Ik kon hierna bewust de keuze maken om ‘mijn taak’ als healer te aanvaarden en uit te voeren. Ik heb de engelen destijds gevraagd mij in dat proces te helpen en te begeleiden. Dit doen ze nog altijd! Ik vroeg ze ook om mij te helpen om volledig mezelf te zijn. Ik ben (een van) hen… ik ben thuis!

De Soul Retieval biedt ik aan in mijn praktijk

Hartegroetjes Linda Goodings – www.de-aarde-engel.nlhttp://www.earthangelfair.nl

 

Klik hier om een reactie te geven