Omdat ik een trotse partner van Gabby Bernstein’s Spirit Junkie  family en de Masterclass Digital Course die overeenkomt met mijn missie deel ik graag deze informatie met je. Ik kan als partner een bonus krijgen als je aanmeldt via mijn aanbeveling… maar het mooiste is ik kom straks met een “insane offer” voor jou als bonus op je pakket vanuit mijn kant. Ik geloof namelijk in win-win ❤
De Nr1. manier om impact te maken met werk waar je van houdt.
Ik heb gemerkt dat de dingen waar ik echt succesvol in bent geweest activiteiten waren waar ik echt super enthousiast over was. Als ik het echt voel…”de passie” de hartewens om dit te doen” dan doet de energie de rest.
Natuurlijk kun je met technieken (zoals je oa leer in het IET combiweekend dat ik regelmatig geeft) je energie opschonen waardoor je impact nog groter is. Maar wanneer je dit doet ben je al op de goede weg <3.Ook Gabby spreek over in haar manier over hoe de energie achter je werkzaamheden het echte werk doet. Hoewel haar ervaring in haar eigen PR-business natuurlijk ook toevoegt 🙂 .
Door de combinatie van beide kreeg zij de aandacht van tijdschriftredacteurs, tv-producenten en big-time bloggers. Zij bouwde een e-mail lijst en een sociale media die een beweging van Spirit Junkies creëerde.Gabby heeft haar verhaal verreweg gedeeld, zoals media zoals Oprah’s Super Soul Sunday, een frontpage-functie in The New York Times Sunday Styles sectie en regelmatige verschijningen op Today en Dr. Oz.  Gabby is niet alleen een publiciteitsguru. Zij beschouwt het als een heilige verantwoordelijkheid om u te helpen uw transformatieve ervaring met de wereld te delen.En ja, zelfpromotie is eng. Maar publiciteit en zelfs marketing kunnen leuk zijn als je actie onderneemt vanuit een goddelijk geïnspireerde plaats. Dit is de sleutel. De meeste mensen doen dit niet.
 

In de trainingsvideo hieronder toont Gabby haar geheime methode om te worden gezien en gehoord. Bekijk deze nieuwe gratis training en leer:
❤ Hoe maak je promotie en marketing FUN!
❤  De # 1 manier om een ​​impact te maken wat je van houdt.
❤ Gabby’s geheime methode om uit te staan, gehoord te worden en een beweging te creëren.

klik => hier voor de gratis video training.

Andere waardevolle video’s;
Dé 3 grootse blokkades voor overvloed… en hoe je ze kunt oplossen
3 stappen voor meer zelfvertouwen

Voel je vrij om dit engelennieuws te delen- Dank je wel! 
“Samen maken we deze wereld mooier, hart voor hart!” 
Harte groetjes,
Linda Goodings – De Aarde Engel
www.de-aarde-engel.nl –  www.earthangelfair.nl

Ik help entrepreneurs, wereld verbeteraars, gevoeligerds, big  thinkers, en goal diggers, degene die weten dat ze hier zijn om  een verschil te maken op deze planeet om te doen waarvoor ze gekomen zijn.

p.s. blogs kun je vanaf heden vinden op mijn website: http://www.de-aarde-engel.nl/blog/

Klik hier om een reactie te geven