Werken met Aartsengel Michaël

Een korte introductie van deze machtige aartsengel

micheal444Aartsengel Michaël behoort tot de aartsengelen waar ik graag mee werk. Hij staat bekend als  “de grote beschermer”. Binnen diversen religies zie je hem terug komen. En vaak staat hij afgebeeld met een voet op de duivel. Mijn geloof is dat deze duivel het menselijk ego is dat ‘overwonnen’ moet worden. Hiermee bedoel ik dat je er in elk geval niet naar wil luisteren. Dus misschien is temmen een beter woord.Wat het ego is/doet heb ik in deze blog beschreven, onder het kopje de illusie van afgescheidenheid.

Aartsengel Michaël is te herkennen aan:ArchangelMichael@TheTorkopie
Een Kobalt blauwe kleur (paars of goud kan ook). Velen zie hem als blauwe licht bol of stip. Zo wordt hij ook op foto’s waargenomen.
Op de foto hiernaast zie je Aartsengel Michaël (de blauwe stip) rechts onderin. Ik heb deze foto genomen bij de (Michaël) Tor in Glastonbury U.K.
-Een luchtdruk verschil dat je misschien kunt waarnemen wanneer Aartsengel Michaël een kamer binnenkomt.- De temperatuur in de kamer (aanzienlijk) stijgt.
– Aartsengel Michaël werk vaak met zijn energetische zwaard. Daar snijd hij (angst)koorden mee om heling te bewerkstelligen.
– Zijn stem die je als je helderhorend bent kunt waarnemen. Zijn stem is over het algemeen net iets luider is dan die van de andere aartsengelen.
– Het kristal dat geassocieerd wordt is de Sugiliet. klik hier als je meer wilt lezen over dit kristal.

Aartsengel Michaël kun je om hulp vragen als het gaat om:
– je zielendoel(en) leven. Aartsengel Michaël overziet je zielendoelen en je kunt hem vragen wat  de volgende stap op je ziele pad is.
– Het repareren van mechanische en elektrische apparaten en verstopte leidingen, Aartsengel Michaël is de ‘rent a husband’.
-Michaël helpt ook graag wanneer je zoekt naar (de juiste) woorden bijvoorbeeld tijdens readings.
– Hij geeft je extra moed en de kracht om stappen te zetten. Stappen waarvan je weet dat je ze moet zetten.
-Hiernaast waak Michaël of jou (je financiën) en over je dierbaren, als je daarom vraagt!
Hij is de uitsmijter die nachts over je huis waakt terwijl jij rustig slaap.

Wees ook niet verbaasd als Michaël in je dromen opduikt om je te onderwijzen of om je boodschappen/informatie te geven. Wanneer je slaapt ben je in een ontvankelijke staat en sta je dus meer open voor (engelen) boodschappen.

Wat is zijn boodschap?
Aartsengel Michaël wil je aan je persoonlijke kracht herinneren! Iedereen heeft de kracht (en macht) om iedere ongewenste situatie te veranderen. Hij vertelt daarbij dat je dat kunt doen door op je gevoelens te vertrouwen en door deze te eren. Je gevoelens worden door de bron van al wat is gestuurd in je richting van jouw hoogste goed en heling. Je zou kunnen zeggen het is God die tegen je praat. Het enige wat jij hoeft te doen is integreren, of wel handelen naar je ingevingen.

archangel_michael_by_frangomes-d42es5pWerken met Aartsengel Michaël
Aartsengel Michael is ook de aartsengel die je beschermt. Althans hij is de aartsengel die bij je komt wanneer je hem roept om je angsten te verdrijven. Wat hij met zijn krachtige kobaltblauwe energie doet is jou omhullen. Zodat jouw energetische systeem eraan herinnerd wordt wie je werkelijk bent, één met al dat is. Het gevolg daarvan is dat je trilling omhoog gaat.Wanneer je trilling omhoog gaat dan ga je (weer meer) licht uitstralen en dat verdrijft iedere angst en elke vorm van duisternis.
De duisternis of angst die overigens alleen bestaat omdat je er op enig niveau (vaak je onderbewustzijn) mee resoneerde.
De kunst is om de angst onder ogen te komen. Ga er eens voor zitten en wees eerlijk ten opzichte van jezelf. Waar ben je bang ? Voor wat triggert je ? En waarom? Wees eerlijk en laat die emoties toe. Wanneer je emoties op deze manier doorleeft verliezen ze hun kracht, ze zullen in het niets verdwijnen. Echter als je emoties onderdruk krijgen ze meer kracht en grip op je.

Je kunt aartsengel Michaël uitnodigen om in je slaap met je te werken.
Vraag hem om inzichten, hulp en heling van situaties die je niet begrijpt of die je wilt helen. Vraag Aartsengel Michaël dan voordat je gaat slapen om in je dromen te komen. Om je energetische lichaam schoon te maken van lagere energieën. En om je zelfvertrouwen een boost te geven. Het kan best zijn dat je een wat onrustige nacht hebt maar het verschil is voor velen de dag erna voelbaar.

Je energieveld (en huis) energetisch opruimen
Om lagere energieën op te ruimen vraag je aartsengel Michaël om bij je te komen en om alle energieën die niet van de bron/ het licht zijn te verwijderen uit je lichaam, geest, ziel en aura. En of uit je huis, auto, werkplek of waar je je ook bevindt. Bedankt de aartsengel voor zijn hulp en heling.

Als jij iemand kent die voordeel zou kunnen halen uit mijn engelenwerk. Laat ze dan weten dat ik er voor ze ben!  Voel je vrij deze blog te delen.

“Samen deze wereld mooier te maken, hart voor hart!”
Harte groetjes,Linda Goodings – De Aarde Engel www.de-aarde-engel.nl www.earthangelfair.nl

 

16 gedachten over “Werken met Aartsengel Michaël

  1. Linda

    Hoi Linda,
    Je blog raakte me. Ik zie al jaren in periodes een blauw lichtje,kleine blauwe bol. Ik wist niet precies wat het was, ik zei wel vaak; oh hallo ben je er weer.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel weerstand voel om het te geloven (al wil ik het heel graag geloven) en het erg moeilijk vind om vertrouwen te hebben, zeker in de periode waar ik nu zit met veel oude troep die naar boven komt om geheeld te worden.
    Terwijl een ander gedeelte van me het ook weet.
    Dankjewel voor het delen en schrijven!
    lieve groetjes, Linda

    Like

    1. Anita Moes

      Hallo , mijn naam is Anita Moes. k dank u zeer voor deze blog… Ik ga proberen dit te begrijpen en uit te voeren. Ik hoop zo dat het werkt , want ik heb het zo nodig. Ik ga vanavond meteen aan de slag . Mijn dank voor deze blog is heel groot. Lieve groetjes , Anita Moes .

      Like

  2. Janet

    Al weken.voel ik aartsengel Michael, wat fijn.om te voelen dat.de aartsengelen er altijd zijn.
    Ik dank.je voor het delen van deze.info, het maakt.het zoveel concreter.

    Like

  3. Roos

    Vorige week ben ik bij Linda geweest voor een healing/reading, wat een bijzondere ervaring !
    Bij binnenkomst viel het zwaard van een beeld van aartsengel Michaël (moest nodig vastgelijmd zij je 😉 dat bleek wel de rode draad van mijn bezoek: koorden snijden (toeval bestaat niet). Wat een heldere uitleg kon je geven over het hele gebeuren, veel was nieuw maar ik begreep goed wat je zei. Kwartjes die vallen. Ik ben er thuis verder mee gegaan en heb ook 2 hangers bij je besteld, mooi op tijd want de volle maan afgelopen dagen kon ze goed opladen. Al enige tijd kom ik veertjes tegen, ik ben ze op gaan pakken en bewaar ze thuis in een glas . Ik heb het gevoel alsof ik nog maar net om een hoekje kom kijken in de spirituele wereld maar het voelt goed en vertrouwd. Ik moet nog veel oefenen, zie of voel niet veel maar daarentegen het helder weten is er zeker. Leuke ervaring was afgelopen maandag ik het maanlicht, vroeg Michaël & Haniel met me te werken … lijstje gemaakt om personen en eigen handelen uit het verleden te vergeven, een van mijn ‘handelen’ was dat ik als puber het gesprek met mijn vader uit de weg ging terwijl hij ernstig ziek was, hij is kort daarna gestorven. Dit voelde lang als verkeerd handelen .. ik benoemde dit .. het licht in de keuken begon te flikkeren en hield niet meer op .. toeval bestaat niet. De brief heb ik verbrand in de vuurkorf en het voelde goed, wat een mooie ervaring. Dankjewel Linda, ik kijk uit naar je berichten op je blog.

    Like

        1. De Aarde Engel Berichtauteur

          Dag Maria,

          Mijn geloof is dat we kunnen de wereld veranderen door bij onszelf te beginnen, met een stap tegelijk.
          Een goede vriend van mij wees mij op dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=2-U0pMpYFJY
          Ik deel het hier in de hoop dat het je kan inspireren om te zien hoe we zelf altijd kleine veranderingen kunnen maken die zullen bijdragen aan een betere wereld.
          Met een persoon tegelijk. Mijn vriend zou zeggen “Simple act of kindness can change the life of many”.
          Weet dat jij ook dat verschil kan maken, Maria!
          Mijn missie is niet voor niets “De hemel op aarde creëren, hart voor hart!” Ik geloof in jou…

          Hartegroet,
          Linda Goodings (en Ton)
          De Aarde Engel
          http://www.de-aarde-engel.nl

          Geliked door 1 persoon

  4. Pingback: Wat zijn Engelen en Aartsengelen? | De Aarde Engel BLOG

  5. Pingback: Ben jij een Mystieke Engel / Mystic Angel? | De Aarde Engel BLOG

Klik hier om een reactie te geven