Barnsteen

barnsteen

Barnsteen is een eeuwenoude fossiele hars afkomstig van naaldbomen. Barnsteen kan wel 40 miljoen jaar oud zijn! Barnsteen heeft soms ingesloten torretjes en andere insecten in zich.

Barnsteen of amber is een krachtig reinigend fossiel (van lichaam en energielichaam) het zet negatieve energie en pijn omzet in positieve energie, brengt evenwicht stabiliteit en het maakt vrolijk maakt. Barnsteen versterkt ook het vertrouwen in jezelf. Barnsteen hoort bij de energie van de aartsengel Uriel.Barnsteen bevordert een flexibele, open, spontane en zorgeloze houding en versterkt het vertrouwen in jezelf. Hierdoor vermindert de steen neerslachtigheid,(emotionele) stress, depressie. Barnsteen beschermt tegen allerlei negatieve invloeden, is een zeer sterke talisman. Barnsteen maakt daadkrachtig, vredelievend, geeft vertrouwen en energie.

Fysiek

  • Barnsteen hoort bij de zonnevlechtchakra, maar werkt ook gunstig andere chakra’s. het kan op alle chakra’s gelegd worden.
  • Barnsteen helpen bij klachten van de maag, darmen, milt, nieren, keel en galblaas.
  • Het vermindert gewrichtsklachten en versterkt de slijmvliezen en stimuleert het genezen van wonden.
  • Barnsteen werkt weldadig bij aandoeningen aan longen, luchtwegen. (astma, verkoudheid)
  • Het heeft een positieve werking op de ziekte van Lyme. Barnsteen kan het beste langere tijd gedragen worden.

Kinderen
Barnsteen verlicht de pijn bij het doorkomen van tanden en kiezen bij kleine kinderen. Het vermindert kwijlen en onderdrukt ontstekingen. De homeopathische geneeskunde erkent de ontstekings- remmende en therapeutische eigenschappen van barnsteen als een natuurlijk pijnstillend middel.

In de webshop heb ik regelmatig barnsteen te koop. Wil je dat ik op intuïtie een steen voor jou uitzoek? Dan kun je hier een reactie achterlaten door boven aan op geef een reactie te klikken. Op de mobiel is dat onderaan. Je kunt mij ook altijd een mail sturen.

Als jij iemand kent die voordeel zou kunnen halen uit mijn engelenwerk. Laat ze dan weten dat ik er voor ze ben!  Voel je vrij deze blog te delen.

“Samen deze wereld mooier te maken, hart voor hart!”

Harte groetjes,
Linda Goodings
De Aarde Engel
www.de-aarde-engel.nl
De Engel(en) op Facebook. Engelen tweetjes en het kosteloze engelenspreekuur, volg mij! www.facebook.com/deaarde.engel

 

2 gedachten over “Barnsteen

  1. Lisbeth Idouri

    dank voor de prachtige uit een zetting… ik heb 20jaar geleden een poes gekocht van Barnsteen.In Egypte ik ben hier zo blij mee …………Inderdaad er zitten wat bestjes in .
    Deze is nu niet meer te koop in Egypte .
    wij verblijven daar elk jaar in de winter alwaar ik mij verdiept in de oude tempels.

    Like

Klik hier om een reactie te geven