Gastblog over zichtbaarheid

Zichtbaarheid is je vrouw zijn omarmen en authentiek voelen
geschreven door: Sherina Gharoefkhan

De afgelopen 8 jaar ben ik intensief bezig geweest om gezien en gehoord te worden voor wie ik ben.  Het was makkelijker voor mij om me onzichtbaar te maken en mezelf weg te cijferen.

DSC_0090

Toen ik in loondienst werkte, was ik degene die altijd hard werkte, veel werkte en goede resultaten behaalde. Dat werd gelukkig wel gezien door mijn direct leidinggevende. Maar niet door de rest van de organisatie. Dat was frustrerend, want ik had ook het verlangen om door te groeien en kansen te maken op promotie. Maar daar werd ik nooit voor gevraagd. Mijn manager zei tegen mij dat ik me meer moest gaan profileren binnen de organisatie en ik vroeg me dan af hoe ik dat moest doen. Want dat was iets wat ik niet van nature kon. Ik was bescheiden en meestal op de achtergrond.  Ik bedacht dat het wellicht handig zou zijn om ‘succesvolle’ collega’s als voorbeeld te nemen. Door dat te doen leerde ik inderdaad veel. Het probleem was alleen dat ik het gevoel had dat ik niet helemaal mezelf was. Alsof ik een soort rol aan het neerzetten was.

In 2010 startte ik met mijn eigen bedrijf: Blij! Coaching en toen kwam het er pas echt op aan. Ik besefte dat als ik mezelf nu niet zou laten zien, ik niet succesvol zou zijn als ondernemer. Ik ben dus meer gaan netwerken. Helaas ging dat niet op een ontspannen manier, want ik was weer een rol aan het neerzetten. Het netwerken was heel vermoeiend en vaak ging ik eerder weg, omdat ik het gewoon niet zo leuk vond.

Totdat ik in aanraking kwam met een levens veranderende manier  van werken en leven. Ik heb ontdekt dat ik contact kan maken met mijn vrouwelijke essentie en dat ik met de vrouwelijke energie veel krachtiger ben. Ik heb tijdens dit proces kunnen ervaren hoe helend het is om met andere vrouwen te delen, samen te werken en vooral gestimuleerd te worden om mezelf te zijn. Ik heb geleerd om op een gezonde manier met ‘goede’ aandacht om te gaan, te ontvangen, los te laten, me meer over te geven en mezelf volledig te accepteren. Van mezelf te houden.

Ik ben nu veel zichtbaarder op een manier die volledig bij mij past, helemaal vanuit mijn authentieke kern. Ik straal meer, ik trek klanten aan die ontzettend goed bij mij passen en ik ben veel succesvoller als ondernemer.

Wat voor mij een heel belangrijke sleutel was, was dat ik mijn authentieke gevoelens de ruimte kon geven en dat kon delen met anderen. Daardoor vond er op een krachtige manier heling plaats. Ik ben meer gegroeid, heb mijn harnas af gegooid en sta nu veel meer in verbinding met de Engelen, het hele Universum en de mensen om mij heen. En ook heel belangrijk, sta ik nu in sterke verbinding met de aarde. Dat helpt mij om te doen wat nodig is voor mijn werk, voor mijzelf en voor mijn klanten. Ik kan beter manifesteren, kan het licht voelen dat wij allemaal zijn. Ik ben een veel gelukkiger mens, zit lekker in mijn vel en voel mij krachtiger dan ooit. Ik gun dat iedere vrouw.

Daaromorganiseer ik op 24 mei 2014 een uniek Feminine & Visible Event voorondernemendevrouwen. Ziealleinformatiedaarover op: http://www.sherinaghafoerkhan.nl/feminine-visible-reveal-the-powerful-goddess-in-you/

Je kunt verder alles over hoe jij dit ook kunt bereiken lezen en zien op mijn website: www.blijcoaching.nl

Klik hier om een reactie te geven