Alles wordt mooier met Aartsengel Jophiël

Aartsengel  Jophiël helpt je graag bij verfraaien van je leven (en je lichaam)! Deze aartsengel wordt ook wel de Feng Shui engel genoemd. Haar naam betekent schoonheid van God en haar kleur is kleur is diep roze energie. In deze blog geef ik tips om in contact te komen met deze aartsengel en ik deel wat persoonlijke ervaringen met deze mooie aartsengel.

aartsengel_jophielIn contact komen met Aartsengel Jophiël.
Voor al het energiewerk geldt dat je er een moment in voor rust voor neemt. En dat je daarbij om goddelijke bescherming, bijvoorbeeld van aartsengel Michaël vraagt.
Adem een paar keer in en uit en zet je voeten stevig op de grond te zetten (met de intentie om te aarden). Wanneer je voelt dat je er klaar voor bent nodig je de aartsengel Jophiel uit om bij je te komen en stel daarbij jouw hulpvraag! Afhankelijk van de manier waarop jij engelen waarneemt  kun je ervaren dat de engel bij je is. De sleutel hierbij is ontspanning en ontvankelijk zijn.

Misschien merk je de aanwezigheid van Jophiël  niet meteen op, maar je merkt in de periode erna dat je meer positieve en mooiere gedachten denkt. Of voel je een stimulans om je huis en werkomgeving te verfraaien. Hoe dan ook je kunt erop vertrouwen dat je hulpvraag is gehoord en verhoord. Engelen reageren op het oprechte verzoek vanuit je hart en helpen je dan altijd. Het kan dus goed dat haar hulp later ‘zichtbaar wordt’. Natuurlijk is dit ook afhankelijk jouw hulpvraag aan de engel . De beste tip die ik kan geven… oefening baart kunst en heb vertrouwen!

Mijn ervaringen met aartsengel Jophiël  Wanneer ik deze aartsengel uitnodig  dan voel ik “oase van serene rust” over me heenkomen. Ook kan ik, voor mijn geestesoog, haar roze tinten zien. Ik merk dat aartsengel Jophiël mijn gedachten tot rust brengt waardoor innerlijke rust vrede het gevolg zijn. Soms zie ik de hele engel (in etherische vorm) en soms neem ik kleuren waar of weet ik gewoon dat ze er zijn.

Aartsengel Jophiël als Personal Shopper! Ik wou perse nog even wat nieuwe kleding aanschaffen voor een interview en de fotoshoot waarvoor ik onlangs gevraagd was. Omdat ik slechts twee uurtjes tijd had besloot ik de hulp van aartsengel Jophiel te vragen. Mijn verzoek was ongeveer “Leuke betaalbare kleding die goed bij mij past en leuk staat. Wel wat anders dan anders,  geschikt voor de fotoshoot en ik wil het na de shoot ook nog met plezier dragen. Het liefst in èèn winkel en binnen de tijd die ik nog beschikbaar heb”…. Ik moest er zelf om lachen, zou het lukken? Ik besloot het los te laten en ging op pad.

een engel als personal shopperIn de stad aangekomen voelde ik me geleid om een winkel binnen te stappen waar ik nog nooit binnen was geweest. Met het verzoek aan Jophiël  in mijn achterhoofd besloot het impuls te volgen en stapte winkel binnen.Ongeveer drie kwartier later kwam ik (tot mijn eigen verbazing) naar buiten met twee zeer betaalbare broeken en drie shirtjes.

Ik had hierna nog de wens voor een off-white colbertje en ik had ongeveer nog een uurtje de tijd. De tweede winkel die ik in stapte was een duurdere zaak. Daar liep ik meteen tegen een rek afgeprijsde colberts aan. En zelfs off- white hing er in de juiste maat ‘gewoon’ bij.
Binnen vijftien minuten stond ik bij de kassa. Daar kreeg ik vanwege “de klanten dagen” ook nog een extra kassakorting! Ik heb nog nooit zo snel en efficiënt gewinkeld.

Het allermooiste vind ik nog dat de (kennelijk kieskeurige) fotograaf bij het interview, niets aan te merken had op mijn kleding . De visagist vertelde achteraf dat dit bijna niet voorkwam omdat ze een uitgesproken smaak zou hebben! En mensen nagenoeg altijd restyled. Ik denk dat de aartsengel daar ook meteen rekening mee gehouden heeft :-).

Ik ben ook erg benieuwd naar jouw persoonlijke ervaringen met engelen! Voel je vrij ze hieronder te delen.

Als jij iemand kent die voordeel zou kunnen halen uit mijn engelenwerk.
Laat ze dan weten dat ik er voor ze ben!  Voel je vrij deze blog te delen.

“Samen de hemel op aarde creëren, hart voor hart!”

Harte groetjes, Linda Goodings – De Aarde Engel www.de-aarde-engel.nl  – www.earthangelfair.nl

4 gedachten over “Alles wordt mooier met Aartsengel Jophiël

  1. Birgitt

    Vanmiddag was ik met mijn zoon in de sneeuw in het bos aan het wandelen. Toen ik een paar foto’s maakte, viel me 1 foto op … mijn zoon met daarachter de zonnestralen en één mooie lange diep (donker) roze streep .. ook heb ik daar wel eens een mooie wit veertje opgemerkt .. erg bijzonder ..

    Like

Klik hier om een reactie te geven