Engelenbericht November

Je engelen zijn verheugd over de voortgang die je hebt geboekt door de actiestappen die je de afgelopen tijd hebt genomen. En zij helpen je nu om je gedachten positief te houden.
Je engelen vragen je om zelf ook op je gedachten te letten. Deze maand heeft het getal 11 in zich wat inhoudt dat je gedachten razendsnel manifesteren.
Positieve gedachten creëren positieve resultaten dus doe daar je voordeel mee.

Je engelen helpen je ook om je gevoel voor humor niet te verliezen. Soms lijkt het even tegen te zitten. Herinner je in dit momenten waar je vandaan kwam en kijk naar de voortgang die je hebt geboekt, zeggen je engelen. Je bent absoluut op de goede weg, mocht je daar nog aan twijfelen. De aartsengel Michaël werkt nauw met je samen en laat weten aan je zijde te zijn om je te helpen bij alles waar je maar hulp bij wenst.

Dit is een tijd om ook meer naar binnen te keren, om binnen jezelf de balans op te maken. Tegen het einde van de maand voel je wellicht de behoefte om even pas op de plaats te maken zodat je kunt overzien waar je nu staat en wat de volgende actiestap zal zijn. Engelen adviseren om je gevoelens en gedachten op te schrijven dit zal je ook helpen goddelijke leiding hierin terg te zien. Weet dat je ten alle tijden een andere beslissing kunt nemen zeggen je engelen. Zet die stappen waartoe jij je geïnspireerd voelt. Wanneer deze keuzen niet juist voelen achteraf dan mag je een nieuwe keuze maken.
Respecteer en eer je gevoel en je bent altijd op de juiste weg.

In licht en liefde je engelen
Hartegroetjes Linda Goodings –  De Aarde Engel – http://www.de-aarde-engel.nl

3 gedachten over “Engelenbericht November

  1. Marjon

    Lieve Linda, wat een mooi engelenbericht. Ik ben hier redelijk nieuw, en werd op jouw site gewezen door een vriendin. Ik probeer m’n eigen massagepraktijk op te zetten, maar merk dat ik -door de veelheid van info vergaren, keuzes maken en stappen die gezet moeten worden- af en toe een beetje overweldigd raak en soms voel dat ik ‘blokkeer’. Door dit bericht ben ik me weer even bewust van de stappen die ik al wél heb gezet. Een reminder om positief te blijven, m’n humor niet te verliezen, dat ik keuzes altijd kan bijstellen én dat er altijd hulp is! Dank!
    Love & light, Marjon

    Like

Klik hier om een reactie te geven