Dear (1)
Beste Engelenvriend(in),

Yesss… This is it… I am so excited!
Allereerst dank jullie wel voor de reacties op mijn verhalen in combinatie met traingsvideo’s serie’s van Gabby Bernstein.
Ik ben super opgewonden over deze laatste video omdat ik weet het een ‘sacred invitation”  ofwel  een zeer speciale uitnodiging is. Eentje die ik persoonlijk zelf ook heb beantwoord. Aartsengel Michael riep mij op aan het werk te gaan als healer na mijn miraculeuze herstel van mijn whiplash klachten terwijl ik door de reguliere artsen al “opgegeven” was. Ik heb mijn angsten overwonnen en ben gestart.

Ook deze tweede “call” via Gabby ‘to dive deeper” heb ik gehoord en beantwoord.
Ik  heb een jaar op gewacht, deze kans komt maar een keer per jaar.  Ik vloog er zelfs voor naar New York eerder deze maand om deze masterclass bij te wonen. Ik had na mijn echtscheiding en verhuizing een boost nodig en ik kan zeggen “I am back on track!” Het was precies wat ik nodig had. The next level. Als je mij een beetje kent weet je dat ik dit niet zou delen als ik er niet 100% achter zou staan.
Sterker nog ik ben nu een Trotse partner van Gabby Bernstein’s Spirit Junkie  family en de Masterclass Digital Course die overeenkomt met mijn missie. 

 Sacred Invitation for you

Dit mail bevat  een levens veranderende uitnodiging voor hen die weten dat zij een speciale missie of roeping hebben hier op aarde. De lichtwerkers, Aarde Engelen, Readers, Healers, Hsp-ers en andere Gevoeligerds… Dit is voor jullie ❤

Dit is voor jou als jij ook ‘de call” hebt gehoord en nu ten volle in je kracht wilt stappen, alle (onbewuste) blokkades achter je wil laten om het werk te doen waarvoor je gekomen bent ❤ En daarmee ook een echt een verschil te maken in deze wereld. In a “massieve way” no more playing small 🙂

This is not (only) about you!

NYT best-selling author en publiciteits guru Gabby Bernstein en ik slaan nu onze handen in een om jou optimaal te ondersteunen. Zij met haar achtergrond in Marketing en PR en ik als Engelen Expert een perfecte aanvulling op elkaar… met een hoger doel.

In de video nodigt Gabby je uit om deel te nemen aan de Junkie Masterclass digitale cursus. Dit is een baanbrekende cursus — er is geen ander zoals deze. Deze cursus is Engelstalig daarom zet ik de benefits hieronder ook zo neer.
In 8 modules leer je of krijg je:

 Gain the confidence and business-building tools you need to live your highest purpose, make an impact and earn for your great work.

 Deepen your own spiritual practice.
 Take spiritually aligned action on your dreams so you act with guidance and clarity. (Most people don’t do this!)
 Get concrete advice on how to craft the career you want — from some of Gabby’s most trusted experts in spirituality and personal growth!
 Get detailed, step-by-step guides on how to turn your blog into a business, publish a book, lead groups, create digital courses and more! (I’m not holding back!)
 Experience a unique combination of deep-dive spiritual practices and practical business tools that create massive transformations for you and your career.
 Feel the incredible energy of a live event. Unlike most online courses, the Spirit Junkie Masterclass Digital Course is filmed live in HD for amazingly crisp, beautifully produced video and audio. You’ll be catapulted right into the room!
 Have the freedom of a flexible, 100% online program. Take it anywhere, anytime! Learn in the way that’s best for you with video, audio, transcripts and worksheets.
 Get lifetime access so you can return to the material and learn at your own pace. PLUS, new content is added regularly!
 Join an amazing community of Spirit Junkies to connect with in a private Facebook page. This tight-knit, supportive and inspiring network will be invaluable to your life, your spiritual practice and your career for years to come.
 Always have support as you go through the program, plus opportunities to ask questions and access an awesome Q&A archive!

Zoals ik al zei Gaby helpt met je zelfvertrouwen, alignment en het business gedeelte. Ik wil daarnaast in contact brengen met engelen zodat je alles in huis hebt om “groots uit te pakken”. Het maakt daarbij geen verschil of je meer met engelen wilt gaan werken of je engelenteam meer  wilt inzetten voor je business. In beide gevallen zal het waarde vol zijn.
Omdat ik kan als partner een bonus krijg als jij je aanmeldt via mijn aanbeveling wil ik deze graag met je delen. Ik geloof in de kracht van samenwerking. Daarom krijg jij wanneer je aanmeldt via de link in deze uitnodiging twee bonussen van mij.

  een voucher twv € 444,-  om te besteden op de workshops bij De Aarde Engel  op mijn website of voor mijn online programma wat dit jaar nog gelanceerd wordt.
De 3 daagse Engelen Training die ik nu aanbiedt:
Helpt je om je eigen blokkades op te lossen, leert je hoe direct in contact te komen met engelen, hoe jezelf en anderen te helen en door de inwijdingen wordt je een magneet voor het aantrekken van jou zieledoelen en alle bijbehorende zaken. Ook leer je technieken om sabotages bij jezelf en klanten op te lossen en je krijgt meer zicht op jouw zielemissie. 

   Mijn boek “Vraag het je beschermengel en creëer wonderen in je leven” als cadeau (twv € 19,50)  Dit goddelijk geïnspireerde boek is een praktische gids vol aanwijzingen, berichten van je engelen en meditaties die je helpen om je leven naar een hoger plan te tillen.En Gabby doet daar de volgende bonus nog bovenop. Inschrijven voor 29 Juni 24 uur om  naast mijn bonus ook te ontvangen:

❤ Spirit Junkie Business Basics digital program. Gabby created this comprehensive program with her team of business pros. It has the nuts and bolts you need when setting up a business: contracts, negotiating tools, insurance info and much more. (Value: Ca € 1300)
God Is My Publicist digital course. Demystify publicity and marketing with this awesome course for spiritual entrepreneurs, coaches, writers, artists, podcasters and anyone who wants to infuse their spiritual beliefs into PR or marketing work in any field. (Value: c.a.€ 200)
2 live training calls with Gabby! The first call will help you clarify your visions and clear the obstacles holding you back. The second will get you into action! (Value c.a. €2000)
Lifetime access to the SJM community. You can return to the private Facebook page long after you’ve taken the course to continue connecting with like-minded Spirit Junkies. (Value: priceless!)Dat is meer dan  € 3950 aan bonussen! 

Wat anderen gezegd hebben over de Masterclass

“The Masterclass is a spiritual game changer.” —Michelle Kambolis
“The Masterclass is where I found my voice, and today I can authentically teach messages of love and miracles.” —Tony Ortega
“The Spirit Junkie Masterclass gave me the permission to follow my soul calling. My business has taken off.” —Nicole Ford

Als jij je aanmeldt via mijn aanbeveling biedt ik jou €463,50 aan extra bonussen wanneer jij je aanmeldt voor 29 Juni 24:00 uur voor de Spirit Junkie Masterclass hier. Meer informatie over de Spirit Junkie digital Course vind je hier: Geef mij meer  informatie. En wil jij je aanmelden en deze unieke kans en training niet missen klik dan hier  Ja! aanvaard deze uitnodiging, schijf mij in! 

❤ Een voucher t.w.v. €444,- te besteden op workshops of het online programma.
❤ Mijn boek als cadeau “vraag het je beschermengel en creëer wonderen in je leven. (€19,50)
2017-GB-sales-FB-BANNER-AD-2
Je krijgt alle bonussen als je hier inschrijft via deze link:  
https://xh111.isrefer.com/go/sjmdigital/Goodl00

P.S. Inschijving en alle bonussen — mijne and Gabby’s — verlopen op  29 juni om  24 uur. Schijf je nu in om alle bonussen te krijgen!  Ja ik aanvaard deze uitnodiging!

linda Goodings Gabriella Bernstein

Voel je vrij om dit engelennieuws te delen- Dank je wel! 
“Samen maken we deze wereld mooier, hart voor hart!”

Harte groetjes,
Linda Goodings – De Aarde Engel
www.de-aarde-engel.nl –  www.earthangelfair.nl

Ik help entrepreneurs, wereld verbeteraars, gevoeligerds, big  thinkers, en goal diggers, degene die weten dat ze hier zijn om  een verschil te maken op deze planeet om te doen waarvoor ze gekomen zijn.

Klik hier om een reactie te geven