Werken met de helende engelen van het energie veld.

11008081_406280306219706_2320704566369115082_n

De “Healing Angels of the Energy Field” zijn de engelen die verbonden zijn de Integrated Energy Therapy®. Dit zijn de helende engelen zoals je die ontmoet in de workshop “De helende engelen van het energieveld”. Hun namen zijn; Ariël, Raphaël, Michaël Gabriël, Celestina, Faith, Cassiël, Daniël en Sarah. Elke van deze engelen werkt met een specifiek cellulair geheugen gebied en brengt voor jou, in de workshop, een helende gift mee. Deze  engelen zijn klaar en in staat om jou te helpen in je zelf helende reis door het leven. In deze blog wil ik je wat meer laten zien wat het werken met de engelen van het energieveld inhoud.

De engelen zeggen dat gebed een van de krachtigste manieren is om (hen en God) om hulp te vragen. In deze workshop gebruiken we een gebed van uitnodiging die jouw vraag concreet maakt. Ook leer je een techniek genaamd ‘de engelen hartlink’. En deze hartverbinding laat toe dat je de engel ervaart en haar helende gift kunt ontvangen. In deze workshop leer je ook om onderscheid te maken. En hoe je de hartverbinding met de energie van de engel weer kunt loskoppelen.

Voor deze Blog stapt engel Cassiel naar voren om uitgelicht te worden. Cassiel hoort bij het cellulair geheugengebied van het hartchakra en het fysieke hart. Haar helende gift is onvoorwaardelijke liefde en ze helpt bij het opruimen van hartenpijn en verraad.

Allereerst leer je hoe Cassiel kan helpen in je zelfhelende spirituele reis; Cassiel helpt onder andere helen van hartenpijn, leegte en verlangen. Zij geeft hoop en helpt opnieuw vertrouwen te hebben in de liefde. Cassiel ruimt energie van verraad op in deze en andere levens. Vervolgens ga je aan de slag en maak je een korte lijst van gebieden in je leven waar je voelt dat Cassiel je hulp zou kunnen bieden.  Dan doe je een gebed van uitnodiging specifiek naar engel Cassiel.

Ik zal wat vertellen over mijn eigen ervaring met Cassiel in deze setting: Cassiel liet mij weten dat ze er was. Ik kan haar ook zien met mijn geestesoog. Ze stelt mij gerust met haar aanwezigheid en vertelt mij dat alles goed is zo blijft. Ze laat mij mijn hart zien met daarin wat donkerdere stukken. Deze symboliseren stukken waar ik geraakt ben in mijn hart, door mezelf en anderen. Cassiel vraag of ik bereid ben mijn hart verder te openen en haar healing te ontvangen. Wanneer ik daarmee instem heelt ze mijn hart en ik kan de helende energie waarnemen. Alles wordt mooier en lichter en alle lagere energieën zijn opgeruimd. Ik ervaar dat de energie die vanuit mijn hart straalt nu vele malen sterker is. Ik krijg specifieke boodschappen over mijn relatie en inzichten in daarbij betrokken karma. Als laatste laat Cassiel weten dat ik goed voor mezelf mag zorgen en mijn gevoel mag volgen.

Dit een van mijn persoonlijke ervaringen. Weet dat hetgeen je aan boodschappen en heling ontvangt hangt natuurlijk ook sterk af van je intentie en de (hulp)vraag die je hebt gesteld. Wat ook meespeelt in je waarneming van de engelen zijn jouw kanalen. Als je bijvoorbeeld een voeler bent dan zal je voornamelijk de engel voelen. Wanneer je weter bent, dan weet je dat de heling plaatsvind en wat de boodschappen van de engel zijn. Dat is natuurlijk ook prima en per persoon verschillend. Hoe je de gift van de engelen ontvangt doet niets af aan de krachtige helende gift van de engel, in dit geval Cassiel. Zo ga je alle negen engelen van het energieveld ontmoeten en hun boodschappen en helende gift ontvangen.

Aansluitend krijg je een door Stevan Thayer gechanneld bericht te horen. Stevan Thayer is de grondlegger van IET® (Integrated Energy Therapy). Vaak horen cursisten door de gechannelde berichten overeenkomsten met hun eigen waarneming van de engel. Dit sterkt het vertrouwen wat natuurlijk fijn is. Na deze ervaring kun je ten alle tijden met de engelen van het energieveld werken. Of dat nu voor jezelf is of als toevoeging in jouw praktijk/ werk.

Ik hoop dat dit je wat meer heeft laten zien van het mooi en krachtige werk van de helende engelen van het energie veld is? Mocht je een reactie of vragen hebben kun je ze hieronder kwijt.
Ik werk binnen mijn praktijk graag en veel met de helende engelen de IET®.  Ik ben een IET® Master Instructor Trainer opgeleid door Stevan Thayer zelf.

Kijk op de website wanneer ik  deze  workshop “De helende engelen van het energieveld” aanbiedt. Het is een mooie dag  vol engelenenergie, heling en boodschappen voor jou!
Dit is inclusief werkboekje, koffie, thee, lekkers en een officieel certificaat van het Center of Being inc, Steven thayer.

Wil je erbij zijn en de heling van deze mooie engelen ontvangen dan kun je inschrijven via info@de-aarde-engel.nl of via de website.

Harte groetjes,
Linda Goodings – De Aarde Engel
www.de-aarde-engel.nl

Mijn missie: ‘Samen naar een mooiere wereld, hart voor hart!”
Als jij iemand kent die voordeel zou kunnen halen uit mijn blogs, engelenconsulten, workshops of tweetjes. Laat ze dan a.u.b weten dat ik er voor ze ben ❤ Dank je wel!!!

Voel je vrij om dit artikel te DELEN door op de Tweet, Like, Share of Google+ knoppen te klikken.

Klik hier om een reactie te geven