Aartsengel Uriel – Briljante Ideeën

Aartsengel Uriel is de engel van de wijsheid, briljante ideeën, alchemie en filosofie. Zijn naam betekent: Licht van God

Uriel wordt als een van de meest wijze aartsengelen beschouwd. Hij voorzag de mensheid van de Kabbala. Uriel helpt je om vanuit het niets te manifesteren. Uriel werpt licht op situaties, verstrekt daarbij extra informatie en hij geeft waarschuwingen.
Aartsengel Uriel zou ook Noah (op de Ark) hebben gewaarschuwd voor de op handen zijnde overstromingen.

Werken met aartsengel Uriel
Je kunt aartsengel Uriel vragen om je te helpen wanneer je een oplossing nodig hebt.Uriel
Bijvoorbeeld wanneer je aan het schrijven bent, als je studeert of een examen aflegt of wanneer je inzichten, creativiteit en ideeën kunt gebruiken tijdens een zakelijke bijeenkomst. Wanneer je Uriel om hulp vraagt dan komt hij direct!

De energie van Uriel is niet heel opvallend. Zijn kleur is lichtgeel. Het kristal (fossiel) dat bij Uriel hoort is de Barnsteen of Amber. Aartsengel Uriel helpt je om een situatie te overzien of om daarover extra informatie te verkrijgen. Als een wijze raadgever helpt Uriel je om in contact te komen met je innerlijke wijsheid en hij verlicht het pad naar verlichting.

Uriel werkt via je helderwetendheid, zijn antwoorden en ideeën komen binnen via je kruinchakra. Je weet dat Uriel je een bezoek heeft gebracht als je merkt dat er een nieuw briljant idee in je hoofd zit. En als deze herhaaldelijk ‘om je aandacht vraagt’.
Wees alert op deze positieve ideeën en handel ernaar.

Kruinchakra
Het kruinchakra bevind zich onder het schedeldak. Dit chakra hoort bij helderweten en goddelijke leiding. De kleur dit bij dit chakra hoort is helder paars. Dat dit chakra in balans is is van belang voor je  helderwetendheid, goddelijk geïnspireerde ideeën en goddelijke leiding.
Het kruinchakra kan uit balans raken door negatieve gedachten of ervaringen met religie of spiritualiteit, God. Maar ook door je gevoel en wantrouwen omtrent het ontvangen van de goddelijke raad.

Het kruinchakra schoonmaken met behulp van aartsengel Uriel
Er zijn talloze manieren om chakra’s schoon te maken. Hieronder volgt er een specifiek voor het kruinchakra en met behulp van aartsengel Uriel.

Ga even rustig zitten en adem een paar keer diep in en uit. Nodig aartsengel Uriel uit om bij je te komen en om met je te werken. 

  • Stel je voor dat er via je voeten wortels de aarde ingaan die er voor zorgen dat je goed geaard bent en blijft.
  • Je kunt voor kiezen om overtollige energie (alles wat je niet langer dient of wat niet van jou is) los te laten. Laat deze energie via de wortels diep de aarde in gaan met de intentie dat het daar omgezet wordt naar een betere energie.
  • Haal nog een keer diep adem en verleg je aandacht naar je kruinchakra (net onder je schedeldak) Misschien kun je deze chakra voelen of zien ronddraaien. Of kun je er donkere stukken in waarnemen. Deze donkere stukken vertegenwoordigen angsten en blokkades in de chakra.
  • Je kunt Uriel nu vragen om je kruinchakra schoon te maken en in evenwicht te brengen. je kunt het proces ondersteunen met de affirmatie/ intentie: “Ik sta aartsengel Uriel nu toe om alles wat goddelijke wijsheid en leiding in de weg staat weg te nemen.”
  •  Vraag Uriel ook om hulp om meer in de ingevingen te geloven en om erop te  vertrouwen. Je kunt ondersteunen met de affirmatie/intentie: “ik weet dat ik veilig ben als ik mijn innerlijke raad opvolg. Ik laat me leiden naar prachtige kansen, ik luister en ik vertrouw.”
  • Bedankt de aartsengel voor al zijn hulp en heling. En neem weer even de tijd om te aarden. Je kunt hiervoor eventueel stap een weer herhalen met de intentie om overtollige energie weer los te laten. Kom weer in het hier en nu en adem een paar keer in en uit.

Blijf regelmatig een beroep doen op Uriel als een oude wijze raadgever die levenslessen overziet.

Ik hoop dat je dit artikel nuttig voor je is ? En ik ben heel benieuwd hoe jij dit energiewerk hebt ervaren? Je kunt een reactie achterlaten door bovenaan dit artikel op geef een reactie te klikken. (op de mobiel is dat onderaan)
Als jij iemand kent die voordeel zou kunnen halen uit mijn engelen werk? Laat ze dan weten dat ik er voor ze ben. Voel je vrij dit artikel te delen. ❤ Dank je wel!

                    “Samen naar een mooiere wereld, hart voor hart!”

Harte groetjes,
Linda Goodings
De Aarde Engel 

www.de-aarde-engel.nl

De Engel(en) op Facebook. Engelen tweetjes en het kosteloze engelenspreekuur, volg mij!
www.facebook.com/deaarde.engel

2 gedachten over “Aartsengel Uriel – Briljante Ideeën

  1. annette

    zo blij met deze info want Uriel is een van mijn Engelen die heel belangrijk is in mijn leven
    Ik heb de info van jullie gedeeld op facebook

    Like

Klik hier om een reactie te geven